...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

onsdag 27. oktober 2010

To timer inspirasjon...



hos Lene Interiør...
Jeg hjelper henne blant annet å ta bilder og legge dem inn på facebook-siden
til butikken - og jeg håper hun ALDRI lærer seg det selv;-))

Vi pyntet bord i dag, og kjente at stemningen snek seg inn...
Det blir faktisk en umulighet å ikke komme i julestemning i år!!

Da passet det fint at ribben jeg hadde i ovnen ikke var en babyback, som jeg trodde,
men en juleribbe!!
Med gode venner på besøk, ble det jul "light", ble vi enige om,
med colslaw og båtpoteter!!

3 kommentarer:

Line sa...

Åh tenk at nå har julepynten også kommet! Skulle ønske dere hadde nettbutikk...... Så et lite juletre som jeg skulle ønske jeg hadde kjøpt. Dro dessverre hjem til Sørlandet uten treet... Jaja... Nyt juleforeberedelsene!

Fru Hermez sa...

Hei Line!

Var det di små glassjuletreene? Di er vi i så fall tomme for allerede, men vi har di store, som er enda flottere! Det du ser på bordet! Jeg kan sende hvis du vil!

Klem...

Line sa...

Det var faktisk noen i bark (??) som var ca 30-40 cm høye... Men nå la jeg merke til det glass, og det var jo lekkert med julepynt inni! Jeg sender deg en mail... :)