...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 26. oktober 2010

Min farmors strykebord er forvandlet til skrivebord...


Jeg har brukt flere måneder på å lete etter et passende skrivebord,
helt til jeg plutselig kom på det nedstøvede arbeidsbordet til farmor nede i kjelleren,
som jeg en gang tenkte jeg nok kunne få bruk for en gang!!
Og jammen fikk jeg ikke det!!
Jeg og au pairen har hatt vårt lille prosjekt i kjelleren,
med grunning og veggmaling -
(brukte jo selfølgelig den malingen jeg fant!!)
- helt til jeg såg at bordet ble VEL matt -
så jeg invisterte i et spann på 80 glans!!
Happy, happy...
- og farmor er med meg...

1 kommentar:

Martilie sa...

Så lekkert og ikke minst kos at det kommer fra din farmor.

Jeg har også akkurat malt mange møbler til syrommet mitt, sverget til blank maling jeg også :)

Nyt kvelden!

Tove