...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

torsdag 28. oktober 2010

Det er ikke bare bare...


når en er rundt og skal shoppe for andre enn en selv...
En får jo så forferdelig lyst på allting selv!!

Jeg har egentlig vært på jakt etter et etasjefat som dette lenge,
og så var det jo så veldig billig!! (330 på Skeidar)

Det ser ut som det ble mitt....

Jeg må også innrømme at jeg har tatt ut taklampen som vi kjøpte til kunden i dag,
for å se om den var hel og pen....
Vi må jo kvalitetssikre!!
Hmmmm, jeg har vel egentlig lyst på den også selv...
Det er vel derfor vi blir fornøyde med det vi har innredet til nå -
vi velger selfølgelig ting vi kunne tenke oss selv!!
Jeg går vel i minus på dette prosjektet også...
sukk

3 kommentarer:

Ingrid Tunheim sa...

Sånn er det alltid...når du har kjøpt en ting, dukker det stadig vekk opp nye moter og trender som frister...sånn er det bare i dette forbrukssamfunnet.

Ingvild B sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ingvild B sa...

Ja, akkurat sånn er det! Hehe..
Godt at det snart er jul, så vet du
ihvertfall hva du skal ønske deg!? :)


- Takk for gode ord!
Vi satser på å holde oss friske.
Trening er viktig ja.
Men jeg har en tendens til å trene når jeg er syk også.
(og egentlig ikke skulle ha trent)
Og da tar det lang tid å bli bra igjen...


Ønsker deg en super helg!

Klem