...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

onsdag 3. februar 2010

Sykdom...

Så var det ikke bare innbilning, den akutte kvalmen som slo inn under laging av middagen i går... Leon og meg har spydd hver vår gang gjennom hele natten, pappaen rømte til førsteetasjen, og vi låg med håndklær og under samme dyne - like dårlige begge to! Leon, som aldri er syk, var veldig opptatt av at han nå ikke kunne gå i barnehagen, og han forundret meg stadig med sine "går det bra mamma?" og sine medfølende stryk over hodet mitt.... Som om vi ikke hadde nok med oss selv, så spydde Benedict i hele sengen sin, go det var bare å samle sammen di krefter som ikke fantes, og prøve å stå oppreist... Det er ikke så greit, når mannen brekker seg, bare av antydning til spy-lukt! (nå skal det sies, at han hadde to små som spydde hele helgen, mens mamma var på jentetur....) I dag har vi kost oss med kokt vann og chips, pinfanter og andre fanterier... Takk Gud for at dette er sjeldent......

4 kommentarer:

pepperkverna sa...

Uffda, den kjenner jeg. VI er nettopp gjennom en runde her i huset og! Ellers så jo blåskjellene dine herlige ut! GOd bedring til dere alle! Hege

Inga sa...

God bedring :o)

Ingvild B sa...

Stakkars stakkars dere...
Goooooooood bedring!

denne Karen sa...

Stakkars dåkker! Håbe det har gått øve te nå, og at alle e oppe og hoppe igjen!
=D