...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 1. desember 2009

Tjeldsundbrua...igjen!!!

Så var jeg her igjen da, men denne gang, i nydelig vintervær og snø utenfor! Jeg lærer noe nytt hver gang, som at Tjeld er en fugl!! Resepsjonisten gikk på nettet for vise meg hvordan den såg ut - langt, rødt nebb, og røde føtter! Tjeld-nissen (ja, med rødt nebb og røde føtter...) sto faktisk og tok imot oss da vi ankom kneipa, da det skulle være tenning av julegranen her i kveld!! Jeg og guttene i kabinen feiret med juletallerken, og jeg - risengrynsgrøt med masse smør... slikt blir det julestemning av!! Plutselig såg jeg at kroa hadde en tilhørende kiosk med tippemuligheter, så da MÅTTE vi jo tippe litt Ekstra og Vikinglotto!! (Det er jo alltid fra slike øde plasser lottomillionærene kommer ifra!!)
(ehhh, skrapte akkurat et flax-lodd....ikke store gevinster der gitt....)

Julehilsen fra en flyfille med potensiell spillegalskap...

Ingen kommentarer: