...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

torsdag 16. april 2009

Vi har alle hatt en super dag hjemme hos HC på Stokka, da jeg besluttet å ta alle tre ut av barnehagen denne nydelige dagen! Tvillingene er endelig feberfri! Marianne og Hein Christian var hjemme fra Milano, og guttene som har vært sammen i barselgruppen fra di var bare noen uker gamle, hadde det supergøy isammen! Det er bare så utrolig deilig å se når di plutselig finner hverandre i leken! Tre skikkelige skjarmtroll, var di i dag - godt HC oversendte noen bilder!

Jeg lagte fiskekakene fra tidligere, i dag - brukte potetmel i stedet for mel - det gikk veldig fint! Men med tre filéeter som det står i oppskriften, får en knapt nok til én middag - da di er utrolig gode! Michel måtte ha spaghetti-rester nå i kveld da... så det sier vel sitt til at di er lette og gode! Nå har jeg endelig fått ordnet høyresiden på bloggen min, så det er lettere å gå direkte til oppskriftene, hvis en ikke er interessert i alt dette andre vrøvlet! Gleder meg til en ny dag i morgen - spesielt da det er fredag! Jeg skal opp og synke dypt under dynen, og lese ett nytt kapittel i "La meg synge deg stille sanger"... anbefales!

2 kommentarer:

Maya sa...

Herlig med vår!!

Boken er fantastisk..fikk den til jul og greide nesten ikke legge den fra meg...trist og flott på en gang.

Ha en fin fin helg.

Fru Hermez sa...

Like måte du!!! Her e d rødvin og ost - som vanlig på en fredag! Klem