...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

torsdag 16. april 2009


Da er rosésesongen åpnet!!!


Tango, Sancerre (...) anbefales på det sterkeste! Gode venninner og venninner av venninner er alltid hyggelig!
Jeg fikk vite noe mindre hyggelig derimot - risikoen med å blogge ut i di ganske hjem.... da kjøttkakene mine hadde blitt prøvd ut av en ukjent leser - da mannen, som visstnok ALDRI sier noe i denne retning - hadde sagt: "jeg takker IKKE for maten i dag!!" Ups.... Jeg beklager Mannen, min feil, men til dere som vil prøve ting - bare spør meg om råd hvis noe er uklart! Dersom en registrerer seg som følger, så kan en lett legge inn kommentarer! Jeg blir dårlig av å tenke på di kjøttkakene... Prøv igjen!!

Ingen kommentarer: