...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

lørdag 26. november 2011

Dagen som bare måtte gå fort over...

Etter en fantastisk 40 års-feiring av Rune på Harry Pepper, ble dagen i dag ikke helt som planlegt.... Jeg skulle egentlig på Tango på Champagnelunsj, men kroppen nektet!! Jeg har ligget i forsterstilling hele dagen, og prøvde jeg meg på noen form for bevegelse, så ble det også i forsterstilling!! At det går an å gjøre seg selv så vondt... Det hører heldigvis til sjeldenhetene.... At Berit har herjet utenfor, har bare vært til lettelse... Mannen har heldigvis tatt vare på meg, og laget skikkelig god ØL-KYLLING!! Drikk 1/3 av en ølboks, og tre kyllingen over den! Stekes på 180 gr, halv time på kilo kjøtt! Jeg lagte en marinade av 2 ss honning, 2 ss sweet soyasaus og 1 ss vanlig soyasaus, smørte kyllingen før jeg satt den inn, pluss en gang under steking. Jeg klarte akkurat til å bli god nok til å klare å spise!! - Og det var godt....


1 kommentar:

Anonym sa...

Au stakkars deg! Medfølelse sendes over og håper på at du har en bedre dag i dag.
Ølkylling mmm... viste akkurat bilde og oppskrift til mannen min her nå med et ønske.
Håper vi kan få laget en sånn her hos oss.