...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 4. januar 2011

Babor...


er luksus til huden...
Og jeg innser at min 37 år gamle hud har fått
ALTFOR lite luksus!!
Etter bare noen dager inn i det nye året,
ser jeg til min bekymring, nye, sprukne blodårer i kinnene,
og røde prikker som jeg vel aldri har hatt før!!
Når til og med au pairen kommenterer det,
er det gale....

Jeg tilføyer hudpleie på nyttårsforsettene mine -
- skal snart besøke Kirsten på Clinique Marine i Sandnes -
få meg en hudanalyse, og di riktige Babor-produktene for en hud i forfall!!


1 kommentar:

Jannicke sa...

..tips : begynn på fruktsyreprodukter og vitamin a.. den beste anti-aging som finnes.
Klem fra en som nettopp har passert 40...