...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

torsdag 16. desember 2010

Mustafa...


fikk problemer da traktoren svingte ut forann han, problemet var at der sto jeg..... Pang, sa det.... Men jeg skulle på jobb, så jeg måtte bare notere meg registreringsnummeret, og koste på videre!! Men der var det ingen fly.... for Flesland var stengt, og flyet vårt stuck.... Om ikke det var nok, så hadde det kommet et par snøfnugg i Aberdeen også, og dét hadde jo ikke de utstyr til, så vi ble likegodt stående der i 3 timer med passasjerer ombord, da rullebanen der også stengte.... Men vi matet passasjerene med det vi hadde ombord, tullet og tøyset litt, så gikk det jo på et vis!!

Nå skal jeg til bilverkstedet, og kunne tenke meg å gjøre kjekkere ting på en nydelig fredag 1 uke før jul!!!

God helg til dere alle - her blir det juletorsk nok en gang med gode venner!!

2 kommentarer:

Fiolilla sa...

Hei

Du har en flott og estetisk blogg, som jeg titter innom med jevne mellomrom. Mange gode oppskrifter.

Jeg håper du kan hjelpe meg med følgende: Jeg ble litt i stuss da jeg leste dette innlegget ditt.

Det er mulig det er ment humoristisk fra din side:

Mustafa fra indre Pakistan? Het han virkelig det og kom han fra indre Pakistan?

Ville du skrevet noe slikt dersom det var en kjekk, blond og velkledd nordmann fra Bærum?

Ville det blitt til "Ola Dunk fra indre bondeland" her i bloggen?

Jeg håper jeg har misforstått dette, at du slo av en hyggelig prat med ham, at han fortalte deg at han het Mustafa og at han var fra midt i pakistan et sted.

Jeg håper ikke dette var et sleivete rasistisk utsagn. Og om det er akkurat det vil jeg gjerne minne deg på at man bør være varsom med slike utsagn i blogger.

Mvh

Line

Fru Hermez sa...

God morgen Line!!

Takk for ros og ris!! Det var SELFØLGELIG ikke ment rasistisk!!! Og han het faktisk Mustafa!! Hadde han vært norsk, så hadde jeg, i irritasjon over at er sjåfør ikke tar hensyn til såpeglatte veier, slengt en sleivete kommentar uansett... For jeg var irritert... Indre Pakistan, kunne jeg spart meg, og kan godt fjerne!!

Ha en fin søndag til deg;-))

Klem...