...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

fredag 27. august 2010

Pesto er ikke bare basilikumpesto....




- den kan lages av spinat!!

Her hadde jeg 1 pakke spinat,
1 fedd hvitløk, 50 g vellagret cheddar ifra Rema,
(fantastisk ost, til en fantastisk pris!!)
50 g pinjekjerner,
salt og pepper,
nøytral olje, som solsikkeolje,
pluss en dasj god olivenolje til slutt...
perfekt til pizzaen!!

Ellers er jeg veldig fornøyd med mitt første kjøp hos Lene Interiør -
denne krydderhyllen som Kari og meg insisterte på at hun skulle ta inn!!
Det var med ufattelig stor glede jeg tok ned den ubrukelige Ikea-krydderhyllen -
snakk om å se seg blind på ting en har hjemme!!

Ønsker deg en nydelig helg


3 kommentarer:

Mette sa...

Den vrien pa pestosaus var jammen smart! Takk for tipset!

ha en fin helg!
klem Mette

Morgengry sa...

Supert, takk!

Dentinista sa...

Da var den pestoen testet
på søndagspizzaen,
og hele familien elsket den!!!
HCklemmmm