...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

onsdag 19. mai 2010

Trond Moi & Toralf Bølgens...

Ganske gøy faktisk -
å bare ta kokeboken og slå uvilkårlig opp på en oppskrift!!
Jeg havnet på denne, som var super-enkel -
og forhåpentligvis god!

Eneste utfordringen min blir hvordan jeg skal organisere meg med å få spist den...

(tror det blir å ta med hele formen opp til barnehagen, for så å spise den på vei ned til fotballtreningen til eldstemann, som forøvrig ikke har lyst å gå på fotball (...)
for så å nyte den bak buskene der nede...)
(eller i bilen...)
(eller la hele X-fisken rett og slett være hjemme, og smøre noen brødskiver!!??)

(redigering: det ble skiver på banen og fisken på vent, en gutt som ikke ville spille forball, men som lærte seg å tisse skogen, tross alt!! Apropos fisken, så anbefaler jeg at denne står 10 minutter lenger i ovnen enn oppskriften tilsier - ellers veldig god!!)

Ingen kommentarer: