...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

torsdag 20. mai 2010

Twin-bolognese...

Jeg innledet Milano-turen i morgen, med Spaghetti Bolognese sammen med ungene,
og fortsetter desverre uten dem - da vi skal feire søs som har rundet 40 - (les 35...)
mor & far
søs & Njål
Olav & Espen
og oss...

Da noen av oss ALDRI er ute reiser,
ble nødpass løsningen...
hehe
nødpass eller ikke -
Jeg skal nyte hotellet, nyte maten, vinen, stemningen, familien, og spesielt mannen,
i hele to dager!!
(og selfølgelig savne ungene mine - som helt sikkert har det helt fantastisk med dem hjemme!!)

3 kommentarer:

Dentinista sa...

Goood tur!!

Ps passer lørdag
for dere??
K&S var opptatt
på fredag.

Tudeluuu.....

Fru Hermez sa...

Jaaaaaaa, det passer!! Gleder meg!!

Martha sa...

Det hørtes fantastisk ut :)