...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

onsdag 3. mars 2010

Busted!!!

Ryddet rundt, som vanlig, og skulle bare rette litt på sengeteppet på lekerommet, da dette glasset med påske-egg dukket opp!! Påske-eggene som skulle tilfredsstille foreningsjentene i går, som desverre måtte holde seg hjemme sammen med di andre frustrerte fruene, da BennyBoy spydde og (....) på andre runden, ble da plukket pent og pyntelig opp av Leon ifra Riviera glass-skålen, og gjemt!! Jeg kan tenke meg han gleder seg til å komme hjem ifra barnehagen i dag!! (Stakkars...)

Så over til sykdom - jeg trodde vi hadde hatt noro-viruset, da hele familien spydde for 1 måned tilbake, men der tok jeg feil gitt...
Dakkars BennyBoy...

2 kommentarer:

Ingvild B sa...

Haha, luringen.
Han hadde nok sett frem til
en privat liten
kosestund ja!

Her har 4 barn hatt omgangssyken
siden helgen....
Jeg vasker og spriter hendene hele tiden,
så jeg er helt sår på hendene!

Blir utrolig kvalm
av å vaske spy... Jaik.
Men jeg nekter å bli dårlig altså.
Der går grensen! ;)

Goooooood bedring!

Klem

Fru Hermez sa...

Jeg har skjønt det ja!! Stakkars dre - men det går heldigvis over - og så glemmer man så lett!! Vi hadde det jo for 1 måned siden, så da trodde jeg vi skulle slippe på en stund....

Håper DU ikke blir dårlig!!!!!

Ha en nydelig helg!!

Klem