...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

fredag 22. januar 2010

Hvite tulipaner og hvite yoghurtnøtter...

...er noe av dét jeg har blitt avhengig av en fredag...
Kanskje kaoset med unger, gir meg større behov for å ha noen faste ting som gir meg følelsen av helg.... og ja, tulipaner er én av tingene...
yoghurtnøtter en annen,
og vin, en helt annen...
(for ikke å snakke om Las Palmas i morgen tidlig - SKIKKELIG helgefølelse!!)

2 kommentarer:

Ms BOB sa...

Hvite tulipaner gjør seg virkelig på en fredag ja.... Yoghurtnøttene ligger i skapet, men de sparer jeg derimot til i morgen... ;-)

Ingvild B sa...

Nydelig!
Jeg har tilgode å smake yoghurtnøttene da... ;)

Jeg kjøper alltid Orientalsk blanding.
Men skal få lurt med en yoghurtnøtt eller to neste gang.. Hehe..