...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

onsdag 6. januar 2010

Frustrasjon...

Mange foreldre har sikkert opplevd at det som var ment å skulle være gøy, ikke blir gøy...
- at det som skulle være spesielt for dagen i dag, misforstås av unger, som tror det skulle være slik alltid... Jeg merker jeg har en tendens til å være litt rundere enn min bedre halvdel, da jeg har TID til å ta meg god tid på morgenen... og dette vet Benedict, for eksempel, som da er for det meste grinende etter Sabeltann-filmen, eller Sabeltann-musikken, helt til jeg har satt den på!! Det som var ment å skulle være en kjekk greie, blir et mareritt!! Jeg diskuterte det med min svigerinne i dag, og hun hadde akkurat opplevd det samme!! Hun skulle gi Elliot en kjeks for å være hyggelig, så ble det bare uhyggelig - for gutten var jo ikke fornøyd med én!!! Jeg kom meg omsider ut dørene i morges, over én time for sent, der jeg skynter meg å trykke på garasjeporten før Benedict merker det - men nei.... Han fikk trykke én gang, og nå tror han at han EIER garasjen!!! (Hylende hver dag, med to andre som også som kunne tenke seg å trykke selfølgelig!!) Det er en frustrert mamma som møter besetningen i barnehagen, og som slenger noen ukontrollerte kommentarer ut i luften... Som KUN resulterer i én ting - dårlig samvittighet!! Unger er deilige og fantastiske - vi må bare ikke slenge utenfor vandte stier og rutiner for ofte - unger skjønner ikke for mange overraskelser... Moralen for meg blir vel å stå opp tidligere enn 09 på morgenen (....), komme i gang med dagen, og ikke dille for masse!!

5 kommentarer:

Camilla- casual living sa...

hehe, du er nok ikke alene om de opplevelsene nei!
kjempe koselig blogg.kommer tilbake jeg.

camilla /midtpunktenemine.blogspot.com

Ingvild B sa...

Hahaha... Fantastisk!
Og veldig kjent!! :)

Dentinista sa...

Ja.......

Anita ♥ sa...

Hæærlig ;o)

Heidi Merethe Klingsheim sa...

Det der var tatt ut av min hverdag for tiden! Vi har så mange kjekke ting som vi kan gjøre nå, både med snøværet og julehøytiden.... men akk, det blir misfornøyde unger, en enda mer skuffet mamma! Ungene glemmer det jo etter 10 minutter, mens jeg drar den dumme, ekle følelsen med meg hele formiddagen....
Men - det er vel en del av det å være foreldre... Men det hjelper å høre at andre har det på samme vis!! :)

Koselig blogg! :)