...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

onsdag 6. januar 2010

En god dag...

...sammen med nær familie, der julen er på hell... Jeg tror det er første året jeg ikke har hatt lyst å hive ut treet mandagen etter nyttår!! Jeg spiser julekaker fremdeles (desverre...), og har ikke blitt lei alle di fine julekortene på peisen!! "Hva tid skal vi hive ut treet" spør akkurat mannen på andre siden av treet (...) - he, jeg får vel nyte det ut denne uken, tenker jeg... Gruer meg til en vanlig januar, uten glitter og glamour... Til min fortvilelse ser jeg nå på kransen ved siden av meg, og at en kvart del av kransen ikke lyser lenger!! Macgyver!!!! (les: Michel) Det er vel et tegn... julen må ned....

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hei hei! Så du hadde lagt deg til som følger hos meg, så da fant jeg veien inn til deg :) Jeg har nettopp tatt ut julepynten min, pleier egentlig å ta den 1.nyttårsdag..men jeg har også holdt på julen lenger enn vanlig i år :) Måtte le av et innlegg under her.. om au pairen din, hehe. Du er hjertelig velkommen til giveaway hos meg :)
Ha en fin kveld!

Ms BOB sa...

Nyyydelig krans du har. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den?

Fru Hermez sa...

Heia!! Det er faktisk en lyskrans ifra Åhlens i fjor, satt inn i en Sia fjær-krans.... vanskelig å få tak i med andre ord.... Men Sia har mange fine, så er det jo baare å sett lys inn i;-)

God natt...

Ms BOB sa...

Takk for tipset!
Får se hva jeg finner på om 10-11 mnd.....