...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

søndag 10. januar 2010

Da anser jeg julen 2009 for avsluttet...

... jeg må vel ta hintet, når pynten går ned av seg selv, lysene slutter å virke, og englevingene ligger strødd på gulvet...
Jeg toppet hele feiringen, med å invitere til juletrefest i går, eller restefest,
egentlig bare for å ha en unnskyldning til å invitere!!
Julekakaker, julemusikk og gode venner....
- nå er jeg skikkelig mettet!!
I dag blir dagen der alt skal vekk, og treet brennes i peisen!
Det føles ikke trist lenger, jeg gleder meg til å ta fatt på en glamourløs januar!!
Jeg har faktisk en våryrende følelse inni meg, utrolig nok
- med 15 kuldegrader ute, og masse snø og is!
Våren kommer i år også - det er i alle fall sikkert...

Ingen kommentarer: