...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

torsdag 12. november 2009

Ufarlige fiskekaker...


På Helgø i dag, var det bare Sei i disken, så da ble det Seie-kaker!
Jeg kjøpte hele 1.3 kilo Sei-filet, da jeg har erfart at det blir oppspist uansett!

Jeg, eller maskinen, hakket 2 løk og 3 fedd hvitløk i matprosessoren
Hadde all fisken i på en gang (vet ikke om dét var så lurt...)
tilsatte 4 egg og 3 ss potetmel
salt og pepper
(Veldig kjedelige krydderier her altså - derav "ufarlige"...

Stekte i ekte Meierismør - Voilà!
(Da hadde mann og unger mat på bordet i kveld når jeg er i luften!)
(Nå gjenstår det bare å finne ut om di spist kakene...)

1 kommentar:

Dentinista sa...

Hei!!
jeg fikk også med
meg sei til
fiskekaker
på Helgø
igår!!
Hcklemmmm