...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

torsdag 12. november 2009

Tjeldsundbrua...

Vet du ikke hvor dét er?? Det ligger en veikro langs riksveien her oppe i Harstad/Narvik/Evenes - jeg har aldri helt skjønt hva det kalles her oppe (dét erfarte passasjeren i går, da jeg skulle annonsere hvor vi var landet...) Tjeldsundbrua er vel en bro antar jeg, som jeg ikke har sett i dette mørket, hvor VI er installert da, inne i denne veikroen... Det er virkelig en opplevelse av di store, med det fantastiske teppet på gulvet (må for all del ikke trø med nylonstrømper!! Da får du rakning til oppunder skjørtet!!), den nydelige sofagruppen, den gode, gamle, kasse-TVen, for ikke å snakke om det iskalde, og innbydende badet.... Så bra at jeg snart skal bevege meg inn der med utfordringen med å få av meg sminken!! (Har glemt alt som heter sminkefjerner i dag...) Jeg liker også spesielt godt stå-lampen, med den statiske kuppelen på toppen, og den veldig praktiske bevegelige leselampen under (det er noe av den styggeste oppfinnelsen innen lysteknologi etter MIN mening...) Glamouren er altså ikke helt på topp her i nord, men det gjør ingen verdens ting... Sengen har blitt bredere siden sist jeg var her, jeg har fri internett-tilgang, og jeg har ingen telefon-snakkende naboer foreløpig (sa jeg det var papp-vegger!?)
- så da sender jeg alle en riktig god natt ut i eteren... (Spesielt til min kjære...som jeg lurer på om har spist fiskekaker i dag, til tvillingene, som forhåpentligvis sover søtt, og til Leon-gutten, som er på ferie hos mormor og morfar...
(- Jeg angrer dypt på at jeg ikke pakket med meg noen av di fiskekakene... Elendig ernæring på disse sene turene...magen skriiiiker!!)

Ingen kommentarer: