...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

søndag 18. oktober 2009

Felicia Marie's dåp...


Gullørnen på prekestolen i Stavanger Domkirke er helt rå...
Og resten av kirken forøvrig! Presten snakket på et språk vi alle forsto, og jeg tror ikke jeg lyver når jeg sier at det er første gangen jeg har klart å følge med på en preken, fra ende til slutt! Jeg synes jo til og med salmene var fine i dag!!
(HVA skjer??)
(Halllllelujaaaa!!!)
Hovedpersonen var nydelig antrukket først i dåpskjole selfølgelig,
deretter i denne nydelige hjemmestrikkede kjolen ifra farmor!!

Farmor bestilte foto-shoot sammen med alle barnebarnene -
det reslulterte i et par morsomme ansikter...

Nostalgi i gamle familiebilder...
skal gi liv til nye familiebilder...
som igjen ender opp med å bli nostalgi...

1 kommentar:

Dentinista sa...

Hei kjære du!!
Skal bare komme meg
gjennom morgendagen,
så snakkes vi!!
Nydelige de
siste innleggene
dine!!
HCklemmmmmm