...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

onsdag 9. september 2009

Innkjøp og marinering....

Så satt jeg plutselig langt oppi nord - Nordens Paris - Tromsø....
Det har vært en ekstremt effektiv dag, som startet med morgenkos sammen med ungene, og en snuppeline som var over normalen hengende i skjørtene mine...
Det slo meg at hun var i ferd med å forstå realiteten med at mamma forsvinner innimellom...
Jeg leverte henne hylende i barnehagen, og det føles jo ikke bra i det hele tatt...
Senere nå i kveld, ser jeg jo at hun kanskje ikke var helt i form, da hun hadde spydd utover hele seg i bilen... Å nei!!! Skjemaet mitt har jo absolutt IKKE rom for slike elementer!!
Det føles ikke bra for pappaen heller i en slik situasjon - men jeg må erkjenne at jeg føler meg ikke bedre her jeg sitter i nord... Heldigvis har hun ikke spydd mere enn den ene gangen, så jeg håper....
- for både hennes del, Mr.M's del,
og litt min del...

Gro - min kjære venninne - har bistått meg i dag med å handle kassevis på polet!
Hun er ikke kjent for sine kokkekunster - men spurte allikevel med et smil om munnen -
"kan jeg hjelpe med noe mat?"
Hun er derimot den perfekte innkjøperen - dét kan både hun og jeg!!
Kyllingen og scampiene kom i marinade, og jeg kunne reise på jobb med sånn passe tilfreds følelse i kroppen....takket være Gro...
Det blir bildeløst i kveld - jeg får ikke lastet opp - Grrrr.....

Ingen kommentarer: