...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

torsdag 10. september 2009

Fjernstyring av Marianne...

Jeg føler meg ganske så maktesløs her oppe i nord, når det gjelder å forberede morgendagen...
Jeg tenkte - "hvordan kan jeg gjøre noe her oppe som forenkler dagen i morgen?"
"Kan jeg låne kjøkkenet her på hotellet og lage noen kanapeer?"
"Kan jeg stjele noen lakener fra stuepiken her - skulle gjerne bekledt garasjen med hvite laken..."
"Nei - det ville bli nye samtaleemner på crewrommet..."
Regnværet var ikke akkurat det som fristet meg mest å gå ut i,
men jeg visste Åhlens hadde noen små lykter som kunne være geniale til å ha i teltet!
Det gjorde absolutt ingenting at di var nedsatt til 29 kroner stykke!! Så nå skal jeg da dra rundt i halve hele Norge med en stor pose inneholdende åtte glasslykter - når jeg mest sannsynlig kunne ha kjøpt dem i byen i morgen... MEN - godt hva som er gjort!!
Marianne ble fjernstyrt i dag, da jeg sendte henne på Ikea for å kjøpe julelys!!
Så tross alt - langt oppe i nord - og takket være fjernstyrte Marianne -
er jeg enda noen skritt nærmere den store festen!

1 kommentar:

Ingvild B sa...

Gratulerer med dagen!! ;)
Håper dere har tidenes fest!
~Ingvild