...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 1. september 2009


Denne Hemnes-kommoden fra Ikea er en drøm i forhold til plass! Vårt tidligere korg-system på badet, rommet til Leon, og litt her og der, var klart for utskiftning, og Mr.M kommer til å være veldig tilfredsstillt i morgen når han skal kle på alle tre og få dem i barnehagen.... Jeg ser jeg må fremkalle noen bilder å fylle rammene med, men har store planer om å kjøpe meg en bildeprinter (er det det det heter?? (mange d'er her..)) Jeg kjenner jeg har mye overskudd nå når jeg bare jobber 50%, så jeg får liksom gjort ting som ikke har blitt gjort! - Noe hvert fall... Printeren skal nok komme i hus!

Klesstativet havnet på nytt i gangen, men det er jo koselig...

Ingen kommentarer: