...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 31. august 2009

Nye og gamle puter...

En seng kan vel egentlig aldri få nok puter, syns nå jeg...
Disse store putene fra Ikea er i deilig velur-stoff,
og selfølgelig med dun innmat! Jeg bytter ut alle dårlige innmater jeg finner, med ekte dun -
en skal kunne lage et "puff" på midten, og puten skal gi etter!
99 kr for putetrekket, og 79 kr for innmaten...
Tror kanskje det havner et par pels-puter oppi der også...

2 kommentarer:

Anonym sa...

puter er kos & puter er gøy
det skal så lite til i et rom
å fornye når man fresher opp med noen nye puter enten på soverrommet eller i sofaen i stuen så blir det liksom ny stil i rommet med en gang, herlig!
likte godt fargetonene her :)
klem til deg

Fru Hermez sa...

Takk! Jeg har blitt litt avhengig av å re opp sengen hver dag..... d er kanskje litt manisk....

Klem til deg og!