...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

lørdag 12. september 2009

Den STORE festen!!




Det perfekte skiltet fra Luanne...

Nydelige roser fra mannen...
og en fantastisk kake fra Dentinista...
- før det hele braker løst....

Jeg feiret meg selv med en nydelig Moët fra Kristin og Erik!!
Og apropos å feire - jeg syns der er utrolig deilig å bli voksen...
- og utrolig viktig å feire det vi kan.....

Damene i garasjen....

Og damene i teltet...

Teltet og garasjen fungerte utmerket til fest...
Lysekronen i garasjen skal visst få henge der permanent, i følge Mr.M



Tapas-kjøttboller fra Idsøe
Vårruller fra Nhung og Kieu
Torksebrandade
tannpirkere med tomat, mozarella, basilikum
og mangochutney
- var litt av det som sto på bordet....

Alle smilte i hvert fall....
og jeg kan leve lykkelig videre med minner om en stor fest...
En stor takk...

1 kommentar:

Dentinista sa...

Tusen takk for en fantastisk aften!! Nydelig vertskap og så mange hyggelige gjester!!! Klemmmmm