...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 16. juni 2009

Sliter med eksem på hendene etter graviditeten med tvillingene, og plukket opp et tips på frokost-tv i dag om mulig mangel på vitamin B og D! Jeg kjørte rett til apoteket, og har nå hatt første dose vitamintillegg i kroppen! Jeg har egentlig stor tro på at problemet kommer innenifra - det blir interessant å se!

Leon var lykkelig i dag etter barnehagen, da han fikk en vannspruter i hendene!

Til Peonenes store fornøyelse...

2 kommentarer:

Søskenmamma sa...

Det fikk jeg med meg også. Tar med meg noen tips som jeg vil prøve ut på ungene. Spennende å se om det hjelper deg.

Hilsen Søsken mamma

Fru Hermez sa...

Jeg har aldri sett bedre ut!! Deilig å slippe 100 forskjellige kremer! Lykke til med ungene!