...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

fredag 5. juni 2009

Lykken var fullkommen da små-trollene tidligere i uken fikk spise spaghetti alene!

Jeg hadde planer om en spaghetti Carbonara, men da jeg manglet både det ene og det andre, (pluss Michel blir ALTFOR sen dersom han skal innom butikken på vei hjem!) -ble det ren diktning i stedet!

Sett på vannet til spaghettien
Stek en pakke bacon
hiv oppi en boks crême fraiche
litt Calvados ("dame-cognac")
ca 10 peppadew (hele, sterke, "peppers" (vet ikke helt om det er paprika eller chili...)
1/2 søt-paprika
(EGENTLIG det du finner i kjøleskapet!)
Spe på med vann etter hvert som sausen koker inn og blir for tykk
Jeg spedde på med en halv pakke matfløte i tillegg, da jeg hørte vi fikk gjester!
Salt og pepper

Parmesan!

Ingen kommentarer: