...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

fredag 22. mai 2009

Kristihimmelfartsdag.... hadde ikke noe fortalt meg at barnehagen var stengt, så hadde jeg troppet opp på døra med ungene jeg! I brevet fra barnehagen sto det bare at fredag var planleggingsdag! Vi har ikke slike helligdager i flybransjen! Dagen i går ble eg skikkelig deilig dag, med jomfrutur med sykkeltrallen (selfølgelig helt uplanlagt - jeg var nesten i nattkjolen, upusst, uspist, med brillene godt plassert i ansiktet i redsel for å møte folk - noe vi selfølgelig gjorde - en hel masse! )


Etter en liten oppfriskning av meg selv, ventet gode venninner, god hjemmelaget tomatsuppe, masse leker for ungene, og verdens beste kaffe...

- hos Dentinista selfølgelig....

(som har forøvrig lokket meg med i svømmehallen kl 09 i dag med alle tre ungene!! Jeg lurte på om jeg klarte OG orket det, og hun svarte bare: "hvis du bestemmer deg for å klare det, så klarer du det!" -sant nok! )


Ingen kommentarer: