...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

søndag 24. mai 2009

Etter en 14 timers flyving, der jeg fløy ned til Split (Kroatia), opp til Trondheim, pause i massasjestolen på crewrommet i et par timer, (D var fantastisk- men hatt d møbelet i stua...), og til slutt melkeruta ned kysten innom både Ålesund og Bergen, hvor jeg endelig landet på Sola, var jeg temmelig klokkeklar for litt vin med Kristina! Plutselig kom jeg på di to glemte korgene med jordbær jeg hadde i kjelleren, og tenkte jeg kunne prøve meg på Daiquiri! Den ble knallgod!

Til en blender-mugge, brukte jeg 2 korger med ufrosne jordbær
Ca 16 cl Pitu eller annen lys rom (Vodka funker også her)
Saften av 1 sitron (eller sitronsaft som jeg hadde...)
rundt 5 ss sukker eller mer... (Grete sa at her kan en erstatte litt av sukkeret med Cointreau!)
Som med mat, må en bare smake seg frem til slik en liker den!

Disse ble etterfulgt av flere drinker på Timbuktu - fantastisk musikk, familie og venner - og kvelden endte i seng kl 02 - veldig fornøyd og blid...

Ingen kommentarer: