...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 12. mai 2009

Dagens improviserte torsk


Til to personer, hadde jeg 200 gram torskefilet, som jeg sjekket for ben, og la i marinaden olivenolje, litt tabasco, sitron og sitronpepper (drypp bare over)
Så kokte jeg poteter i båter, og lagte potetsalaten til May Britt, som ligger under middagstilbehør (fant Ravigotte-saus på Meny!)
(lurt å lage mye av denne, så har vi til grilling senere i uken!)
Hadde endel grønnsaker jeg trengte å bli kvitt, så stekte paprika, løk, brokkoli og sukkererter i olinenolje
Satt ovnen på 200 grader, og fisken var kun inni 5 minutter!

Tilbehøret her passer jo til alt, men kjekt å variere med fisk i blant!

1 kommentar:

hvitstil.com/Christine sa...

Kjempefin blogg. Jeg har lagt meg til som følger. Superbra med disse middagstipsene. Det trenger jeg. Christine