...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 27. april 2009

Nå har jeg trykket og trykket på dette tastaturet, skulle nesten tro at jeg gjorde noe viktig! Men jeg synes jo det er ganske viktig da - dikte sang til tante-barnet som konfirmeres på søndag, og planlegging av partyparty! Butikk-spiren har vokst et par millimeter til i dag... noen mailer frem og tilbake - det er bare driiiit-spennende...

Ukes-menyen har som vanlig glimret med sitt fravær i det siste, så jeg prøver igjen denne uken!


Kjersti's kjøttkaker
Risgryte frutti di mare
Påskeskinke som Michel kjøpte en dag jeg var fraværende...
Fredagsmenyen er hemmelig hemmelig...

-så da må jeg bare ut og handle!

2 kommentarer:

Dentinista sa...

Hellu!!! ja takk til ostekakeoppskrift!! Skal bake imorgen! Kan den forresten stå til neste dag???
Hva er nytt???? Klemmm

Fru Hermez sa...

Den kan stå t neste dag - nesten bedre da! Ska sjekke oppskrift med en gang! Nytt - tenker du på butikk?