...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

torsdag 4. desember 2008

Ohhh my God..... jeg har nå fått erfare meningen med å ha plastikkhansker i kjøkkenet - har alltid syns at det var for veldig viderekommende.... Jeg har laget chilimarmelade i kveld, der en skulle skrelle 6 røde chili... Tenkte det ikke ville være så mye verre enn å rense én, men fy søren... fingrene mine er i ferd med å brenne opp! Jeg føler hjertet mitt har forflyttet seg UT i fingrene! Aldri mer skrelling av en eneste chili uten hansker! Uansett hvor bra denne marmeladen er, kommer den til å ha en bismak...

Var på visningstime hos fotografen i dag - det var så gale at han faktisk ikke ville selge meg noen verdens ting!! Jeg har aldri hørt på maken! Greit nok Leon ikke var helt på samarbeidskanalen, men at det var så gale... han prøvte ikke å selge meg julekort engang.... Ganske mislykka når jeg tenker på det...må le....

Med andre ord, en ganske så perfekt dag! Håper alle andre koser seg med juleforberedelser - og ser torsdagsklubben sånn som jeg! Deler gjerne oppskrift i morgen - orker ikke å skrive mer i dag...

1 kommentar:

Michel sa...

Hei Kånå.
Kossen e d me hender i dag då?
:o))