...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

torsdag 27. november 2008


Makaroni liker di fleste unger, men det er desverre lite næring i disse kryssedullene...Jeg har aldi prøvd makaroni med fullkorn - det skal jeg prøve neste gang! Denne makaroniformen lager jeg når jeg ikke vet hva jeg skal ha til middag. Den krever at du har en boks skinke i hus (det må vi alltid ha i kriselageret vårt!), egg og melk - og makaroni da!


Sett ovnen på 200 grader
Kok makaronien, og legg den i en ildfast form sammen med skinken, og det du måtte finne av grønnsaker i kjøleskapet.
Bland 3 dl melk med 5 egg - tilsett det du måtte ønske av krydderier. Hell blandingen over, ost på toppen, og inn i ovnen 30 min.

- går rett hjem hos mann og barn...

Ingen kommentarer: