...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

torsdag 27. november 2008

Har endelig fått alle i seng... Blir bare så utrolig frustert når Lili plutselig våkner og skriker, og får Benedict til å skrike med! Det nytter ikke å dulle med di, da stiger jo desibelen flere hakk etterpå, så jeg forlater dem grinende, skrur ned babysitteren, og fokuserer på noe annet.... Det hørtes ganske stygt ut, men det virker! Det er ikke snakk om at jeg ikke gir dem nok kjærlighet, men klokka syv på kvelden, skal det soves!

Jeg hadde ingen planer i dag, men forberedte oss på å gå ned til byen i drittværet. Idét jeg passerte Frisørhuset, tenkte jeg om jeg skulle stikke hode inn å se om noen kunne utøve litt førstehjelp på håret mitt - siden tvillingene sov så godt. Joda, den yngste der inne, Tonje, kunne ta meg! For en bonusdag!!! Så der satt jeg, med folie i håret, og nøt hvert et minutt av egotrippen min! Jeg sugte til meg alle juletipsene jeg klarte fra det siste KK, og skrev ned nye oppskrifter på julegodter som jeg skal prøve meg på. Jeg blir bare så utrolig gla når jeg får sånne uventede opplevelser - og tvillingene sov seg gjennom hele forvandlingen. Da Tonje forteller at hun skal flytte i leilighet rett over gata fra oss, at hun simpelthen elsker småunger, og ja, kunne gjerne tenke seg å sitte barnevakt, ja da blir opplevelsen komplett...

Ingen kommentarer: