...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 24. november 2008

Dagen var nydelig i dag, jeg fikk bare en kort tur til barnehagen for å hente Leon desverre. Vi svingte innom Breidablikkparken, og nøt skue av di store trærne, og Vålandstårnet i horisonten, som solte seg i ettermiddagssolen! Leon kommenterer alt med fullt engasjement!

Så kom vi til gravemaskinen oppe hos naboen, og jeg såg med min store begeistring, store trær som skulle transporteres bort! DER var dørkransen min! Trodde jeg måtte helt til Sola for å klippe noe hos mor, men arbeidsmannen der oppe lo og sa det var bare å forsyne seg! Lykkelig gikk jeg hjem for å hente hagesaksa!




Kransen er bundet, og treet til naboen henger på døra vår!




















2 kommentarer:

Maya sa...

Så kjekt å finne bloggen din da :-) Har lest litt her på nattestid nå..er den eneste tiden på døgnet hvor det er noe ro i huset - det vet vel du som og er tre barnsmor alt om :-) Masse koselige bilder og den fiskemiddagen tror jeg jammen jeg skal teste med mine små håpefulle jeg og :-)

Ha en fin fin tirsdag :-)

Fru Hermez sa...

Så kjekt at du har vært innom - jeg ser du er mye mer erfaren blogger enn meg!! Jeg er helt nybegynner! Du skulle lært meg litt! Men koser meg med d da - føler meg priviligert at jeg har tid til d! Hadde bare behov for å skrive litt.. Nyyyydelige bilder på badet!

Ha en flott dag!