...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 16. september 2013

Bryllup...

Jeg har vært elendig å oppdatere bloggen i det siste!!!
Det er så enkelt med Instagram,
men litt mere tiltak med speilreflekskamera
og Mac og sånn...
Men jeg skal skjerpe meg - 
grunnen til at jeg begynte å blogge,
var jo for å huske øyeblikkene,
lagre minnene,
oppskriftene,
og det får man ikke med Instagram!!

Jeg lastet akkurat inn noen av bryllupsbildene,
og må dele noen her...

Fredagen på Flor & Fjære...
(vi mistet båten...og måtte ta vår egen....)

Her alltid fotogene Synnøve...


...med mann...


...jentene...



...høye hæler-faktor...










...etterfulgt av et forrykende narchspiel hjemme hos oss selfølgelig!!
(Bare sånn Oslo-gjengen og oss gjør det...)

Så våknet vi til liv på klrdagen,
og jeg lagte wrap-lunsj med rosa Champagne
til Åshild og meg,
pakket alt med meg på 5 minutt,
og Drømmedagen av alle drømmedagervar i gang!!










2 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig brud!
Takk for titten, fine alle sammen :)

Ingvild B sa...

Utrolig flotte bilder Kjersti! =)