...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

lørdag 1. juni 2013

God helg!!!


...spis myyye is!!!!
Kjøp isskålene på Clas Olsson!!

Her har vi hatt et eksperiment uten TV siden torsdag!!
Jeg følte at jeg var i ferd med å miste eldstemann til TV og spill,
og var mektig lei av å høre meg selv si, og klage over det til venner...
Etter unormal oppførsel uner lekser på torsdag, ble avgjørelsen endelig,
og gutten har ikke sette eller spilt noe siden onsdag!!
Resultatet har vært nedslående...
Vi har lekt, snakket, og interagert på en heeelt annen måte enn med TV i nærheten!!
Jeg skal bli myyye mere bevisst!! 
Mediatid - hører jeg noen har - 
og skjønner omsider hvorfor....

Ha en fin helg da vel!! 

Jeg skal på Elixia-kurs i morgen,
så kan skjebnen avgjøre resten!!


1 kommentar:

Anonym sa...

God helg og kos dere masse med is.
Tenkte på denne videoen her når jeg leste om sønnen din....

http://www.teknofil.no/artikler/orker-du-a-se-hele-denne-videoen/133576

handler om hva internett og alt mulig interaktivt gjør med konsentrasjonen vår.