...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 31. januar 2012

En liten glad-bil-historie....


...da jeg kom til bil-forhandleren min,
med en slik kodet nøkkel
(til en slik bil avbildet over selfølgelig!!)
som en slipper å hverken trykke på eller vri om,
som hadde vært innom både vaskemaskin og tørketromel,
fikk jeg beskjed om at den 99% sikkert IKKE fungerte!!

Det ville koste meg 500 kr,
og da 500 tapte kroner,
hvis de skulle forsøke å omkode den...
- ingen vits, i følge dem....

4000 kr kostet det med ny nøkkel,
og jeg satset mine 500!!

Jammen ble vi ikke den ene prosenten gitt!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehehe hurra for 1 %!!!!

Asbjørnsdatter sa...

Helt sinnsykt hvordan de skor seg... Jeg kjøpte ny nøkkel i Tyskland. Sparte MYE! Vi opplevde og at en regning forespeilet til 60' (uten garanti for at det var problemet, men de trodde det kanskje kunne være...), så nye 60' om de da måtte prøve alt B (igjen uten garanti). Nei takk. Sendte bilen til Tyskland, fikk den fikset for 1000 euro inkl noen andre småting OG problemet var noe helt annet enn verksmesteren i Norge trodde...