...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

onsdag 14. september 2011

Jeg elsker...


... når kollegaer gir meg sånne geniale oppskrifter som denne!!

Kristin lager sunne Bricks -
et alternativ til knekkebrød som kan være både vanskelige å få crunchy, 
og klissete å smøre ut!!

Disse kan ALLE lage - 
det er bare å handle inn på frø og korn - 
og fylle litermålet helt opp!!

Jeg brukte solsikkekjerner,
malte mandler og valnøtter,
linfrø, sesamfrø,
hvetekli og havregryn -
totalt 1 liter!!

Så blander en inn 5 piska egg,
litt salt - 
og voilà!!

10 minutter på 180 grader varmluft - 
her har jeg inni begge brettene på en gang,
så bruker en pizzaskjærer når de er ferdige!!

Med ridderost og hjemmelaget plommesylt, ble dette jummjumm...

Ingen kommentarer: