...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

fredag 25. mars 2011

Motevisning...


...på Breitorget i Stavanger,
for 250 damer,
og én hane - konferansier Espen Hana!!

Hvem ville ikke dødd for denne vesken??
Handle-bag'ish OG råkul!!
(vårens hotte trend!)
(fås hos Rolfsen i Stavanger - Alexander Wang - kr 7299)


Etterpå ble det kaffe og mere Champagne hos Lene,
etterfulgt av mozarella og parma-salat hos Renå!!


Vi gleder oss til neste år!!

5 kommentarer:

Dentinista sa...

Jeg også!!!

Ingvild B sa...

Det er jenta si det!
Du er så flink til å kose deg :)

Gooooooooooood helg!

Anonym sa...

Uuuutrolig lækker veske! Im a little bit in love :)

Karin sa...

Veska kunne jeg sprunget langt for! Superhyggelig med slik luksusarrangement selv om vi ikke kan skaffe oss alt, men det er lov å drømme, drømmer er essensielt viktige for hverdagen tror jeg ! :-)

Fru Hermez sa...

Helt riktig Karin!! Tenk så kjedeligå kunne ha råd til å kjøpe seg absolutt alt!!!!!

Men den vesken.... kunne jeg tenke meg altså....

God helg til dere!!

Klem...