...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

torsdag 3. mars 2011

Karrifiskeboller på pinne...


Pinne er alltid en hit!!

(ehhhh...)

500 g seifilet og
1 ts salt i foodprosessoren
kjøres til en seig masse
Ha i 1 egg, 1 ts rød karripasta,
pepper, skall av 1 lime, frisk koriander,
og hell i 1 boks kokosmelk

Stekes som små boller,
og dyppes i sweet chili-saus!!

Båtpoteter



(nå lyger dette bildet litt, da jeg overlot stekingen til au pairen, som da IKKE hadde servert bollene på pinne, mens jeg gikk i nydelig barnebursdag med eldstemann, som forøvrig sølte Cola over hele seg, og sprang rundt i strømpebuksen hele festen, - lykkelig da, hvor vi, etter et par timer, kom hjem til en hylende primadonna som hadde klikket i vinkel,
uanende om grunn, tredje kvelden på rad, hvor jeg kapitulerte, pappaen klarte endelig å avlede henne.... Vi spør oss selv - "hva er grunnen til dette raseriet de siste tre kveldene?" - jeg mistenker det å være de timene hun kom på overtid på søndag... Kan det være så banalt? Eller har hun bare en ekstrem personlighet?? På samme tid, er hun jo verdens mest fornøyde jente.... )


Ingen kommentarer: