...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 7. februar 2011

3 år....


Sabeltann...
(Benedict hadde problemer med at helten hans var stappet oppi en kake!!)


"Sånn en har eg, mamma!!" sa Lili og pekte på pynten...

(denne kaken var bare juks...
kjøpte sukkerbunner, og laget marsipanlokk av julemarsipanen som aldri ble noe av....;-)

- Og selfølgelig fisketur!!

Vips, så var feiringen over!!
Skjønne unger...
- Jeg tror de koste seg;-)

3 kommentarer:

Mette sa...

A, jeg husker Sabeltann-tiden her i huset. Snubelmunn som jeg kalte ham... Heldige unger som fikk sa morsomme kaker!

Ett ar til neste gang! ;-)

Dentinista sa...

Gratulerer så masse med overstått 3 årsdag og vellykket fest!!!

Gleder meg til restekalas!!!
HCklemmmmm

Ingvild B sa...

Så flink du er Kjersti!
Jeg er imponert!

Gratulerer så mye med 3 åringer :)
Herlig alder!

Klem