...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

fredag 3. desember 2010

Den som har alt....

- er "desverre" et velkjent begrep i vår tid,
vi er alle så heldige at vi stort sett kjøper oss det vi måtte ønske...
(ja, stort sett da;-)

Jeg står her i denne nydelige julebutikken, og lar meg inspirere...

Til den som koser seg med ettermiddagskaffen i godstolen...


Jeg elsker synet av denne tekannen, men den kommer ikke til sin rett på bilder...


Fiske-tallerkener står faktisk på min ønskeliste...
Jeg trenger bare litt mere plass i skapene...


Stående Champagne-kjøler er kjekt å ha!!


Dette er min favoritt!! Jeg har én hjemme, og fire på hytten!!
(
Når været er kaldt, har vi vel alle en kleenex-boks stående -
og den er jo ikke akkurat vakker!!


Dette bestikket står høyt på MIN ønskeliste -
fra Riviera...


Først tenkte jeg disse glassene var litt ubrukelige,
helt til Jorunn sa jeg kunne stikke dem i sneen!!


Bare vakkert...


Morgenkåpe fra Gant er en sikker vinner både for han og henne!!


Det ultimate kubbelyset til fjellhytten!!
Det brenner nydelig, og barken tar ikke fyr!


Har du fått kransen på døren?
Det har IKKE jeg!!
Jeg har masse å gjøre i helgen!!


Anemone-boken og juletre til kaker,
er gaver til absolutt alle!


Engelen...
Vakker på et gjestetoalett,
eller to på peishyllen...



I wish upon a star...

God helg dere...


1 kommentar:

Ingvild B sa...

Nydelige bilder!
Takk for masse inspirasjon.
Mannen er igjen i Stavanger så jeg bare ringer å gir han ønskelisten ;)

Utrolig flott det gavepapiret også!!

Ønsker deg en herlig kveld!

God helg!

KLEM