...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 27. desember 2010

Bergen...


Jeg ligger nydusjet under termodynen på hotellrommet, og har endelig fått tilbake en anelse lunk i kroppen!!Jeg har sittet på verdens kaldeste, italienske restaurant, og spist en høydare av en italiensk pizza!! Min gode venninne anbefalte denne VEL opplyste restauranten, i Strandgaten i Bergen, nei, ikke for intimitetens skyld,men sipelthen for pizzaens!! - Og den var god!!
Jeg erkjente at jeg nok har utvidet magesekken min et par hakk denne førjulen og julen,
og følte meg ikke akkurat bedre da jeg på VG-nett fikk dette bildet slengt i trynet!! Snakk om å føle seg enda bedre enn før da.... Mest handler det for meg om trening. Jeg har ikke fått trent denne julen, og derfor føler jeg meg ikke helt vel!!

Ergo - trening i livet er viktig - ikke bare for kropp, men faktisk for sjel...

Ellers har jeg investert i ny BH (=brystholder) i dag, da jeg opplevde at den ene puppen plutselig "gav etter" ombord i flyet.... Joda, den røk....(Uten at dét har noe med julen å gjøre!!) - Og på Gardermoen er det ikke én BH å oppdrive!! (hvis du skulle lure;-) Hehe, alt går, så lenge en smiler!!

Ingen kommentarer: