...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

torsdag 25. november 2010

Så ble det gavekalender på ungene allikevel...


- for første gang i livene deres;-)

Jeg kunne ikke dy meg, når jeg fikk denne for en slikk og ingenting -
en kalender som jeg hadde lyst på i fjor, men som jeg ikke kjøpte!
Den er kjøpt på Nordem Baade i Stavanger -
en interiør-butikk i Stavanger, som legger ned etter 180 år, eller noe...
Jeg tror ikke jeg skal fylle boksene med noen ting som helst, før kvelden FØR!!
(gjett om dette tårnet kommer til å gå i gulvet noen ganger....)
Men fordelen med dette, er at jeg kan fylle de med 3 ting i hver boks!!
Gleder meg litt kjenner jeg...

1 kommentar:

Anne Karins Mat og Vin sa...

Hei der!
Kom over din blogg hos Fru R, og blir så glad når jeg finner noen fra samme området! Veldig kjekk blogg med mange gode innslag her:-). Jeg er selv en voksen jente (40+3) og liker å blogge om alt og ingenting som jeg pleier å si. Mest for min egen del, men alltid hyggelig viss andre finner det intressant. Er ganske fersk må jo siest.
Smart adventskalender til barna, den varianten har jeg aldri sett før. Hos meg får 10 åringen den gammeldagse pakkekalenderen, men jenta på 20 får Babor. Jeg holder meg til appelsinen med 24 nelliker i tiji. Legger meg som følger hos deg, vil gjerne se mer! Du er selvfølgelig velkommen inn til meg også:-))
Klem fra Anne Karin