...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

fredag 8. oktober 2010

Hvis noen lurer på hvor jeg tilbringer fredagskvelden...




Så er det forann dette fantastiske bildet her!!
(hvor forøvrig TV'en burde hengt!!)
Jeg holdt på å falle i gulvet da jeg entret det nyoppussede Radisson-hotellet i Tromsø!!
Dette MÅ bare oppleves!!
Jeg håper di ikke har vært seriøse når di har innredet her -
bare se -


heeeelt..... unnskyld... men grusomt...
Håper for Guds skyld at det var billig...

(ser markedet er der for Edel og meg...)

Ellers hadde vi tippekonkurranse ombord i kveld,
jeg tippet 2-1 til Norge - og vi var 3 som delte 180 kr!!

- hvis noen lurte på hva jeg bedrev fredagskvelden med liksom...
(som snart har kink i nakken av å se Senkveld på høyre veggen!!)

3 kommentarer:

Ingrid Tunheim sa...

Ja, den chilien er råstilig og det er også speilet, sengegavlen og beina på skrivebordet...

Pia C sa...

Den samme decoren finner du på SAS htl Gardermoen - kitchy 80 talls, og ikke på en god måt. Dette kan definitivt gjøres bedre.

Inga sa...

Jeg bodde der for fire uker siden. Hadde heldigvis et ikke nyoppusset rom :-)