...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 6. september 2010

Nedtelling for prosjekt Hundvåg...

vi teller timer, arragerer henting og bringing, montering og snekring!! Det var tydeligvis andre også som talte timer i dag, da disse to guttene jobbet i skikkelig "SLOW MOTION"!! Edel og jeg føk rundt der inne som to andre forvirrede irske settere - like frustrerte av samme grunn...Etter andre turen ned på Jernia etter kjetting, kom "verket" endelig på plass, og jeg gleder meg til å vise bilder!! I morgen kveld kan jeg vise bildene - da sitter huseiger i luften det meste av døgnet!! Ellers her hjemme hos meg, er det rimelig kaos.... Vi skal plutselig (...) male stue, kjøkken og lekerom, så her er det rimelig tomt nå, kan en si... Med en bursdag som nærmer seg med stormskritt, ser det ganske så lite lovende for noen videre utskeielser... og dét er veldig ulikt meg!! Jeg elsker å feire hva enn det måtte være...




Riviera Maison er forhåndshandlet hos Lene Interiør,
og plutselig ble det et hjem!!

Mitt hjem er alt annet enn et hjem akkurat nå,
men etter 6 år uten maling, måtte vi...
- og jeg har valgt fargen Sand på veggene!!

1 kommentar:

Tone sa...

Så kjekt!! Gleder meg til å se bildene:)
Ha en flott kveld,klem klem