...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

søndag 1. august 2010

En genial oppfinnelse!!


Med eldstemann, som er irriterende tidlig på morningen, ble denne klokken redningen!!
Han har stått opp en plass mellom 5 og 6 i det siste, men da klokken viste 0245, skjønte jeg at noe måtte gjøres!! Denne stiller du inn på når du ønsker at dagen skal starte, og da lyser kaninen! Reaksjonen ble: "pappa, lyset virker ikke på den våkne kaninen!!" Da var det bare å legge seg igjen, og gutten måtte vekkes kl 0715!! Jeg kjøpte denne på Tiny i Stavanger, men den finnes sikkert andre plasser og i andre varianter!
Måtte han respektere kaninen i all fremtid!!

2 kommentarer:

Morgengry sa...

Veldig god idé!

Mette sa...

DET skulle jeg hatt for endel ar siden... na har jeg tenaring og problemet er na andre veien ;-)

GOd tur forresten!!