...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

søndag 4. juli 2010

Min erstatter til engangs-grillen....

-179 kr på Living
som klarer å gjennomsteke mer enn én pakke pølser -
òg i tilfelle pølser - ruller di ikke av -
der topplokket kan brukes til vindskjerming...
(vestlandsværet i dag: stiv kuling i kastene!! (eller noe))
Men - bikinien var på, Vaulen badestrand opplevd, og grillen i aller høyeste grad testet ut!!

Utenfor vinduet mitt nå, øser regnet ned i høstlige kast -
og jeg krysser fingrene for at ikke disse fine dagene faktisk VAR sommeren 2010...

2 kommentarer:

♥ Monica ♥ sa...

Så flott grill! Kan tenke meg at den er en smule bedre enn engangsgrillene ja. Huff, håper du ikke har hatt dine sommerdager, men at det er mer i vente. Venter tålmodig...mer eller mindre....i Trøndelag og, men sommeren lar visst vente på seg.

Line sa...

Den var stilig! :)